Guidelines for oral assessment
Main Article Content
Ana Muñoz R.
Sergi Casals R.
Sandra Gaviria M.
Marcela Palacio U.
"Universidad EAFIT. Grupo de Investigación Centro de Idiomas (GICI)"
Sergi Casals R.
"Universidad EAFIT. Grupo de Investigación Centro de Idiomas (GICI)"
Sandra Gaviria M.
"Universidad EAFIT. Grupo de Investigación Centro de Idiomas (GICI)"
Marcela Palacio U.
"Universidad EAFIT. Grupo de Investigación Centro de Idiomas (GICI)"
Keywords
Communicative competence, Assessment tasks, Rubrics, Grading
Resumen
This document aims at offering teachers a framework for assessing oral language and some guidelines that will foster the implementation and practice of a homogeneous oral assessment system (OAS) at the EAFIT University Language Center. The document deals with three main topics, namely (1) Communicative Approach to Teaching and Assessment; (2) Planning for Assessment; and (3) Using the Oral Assessment Rubric.
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Article Sidebar
Publicado
ago 2, 2012
Article Details
Sección
Texto completo
Agencias de apoyo
Biografía del autor/a