Fotoserigrafías. De la serie Muros – Fachadas – Forjas – Rejas (1996 – 1997)
Main Article Content
Tulio Restrepo Echeverri
Universidad EAFIT, Universidad de Antioquia
Keywords
Downloads
Download data is not yet available.
References
Hainke, Wolfgang (1990). Serigrafía. Técnica, Práctica, Historia. Buenos Aires: La Isla.
Cirlot, Juan-Eduardo (1996). El espíritu abstracto. Barcelona: Labor.
Romero, José Luis (1984). Latinoamérica: las ciudades y las ideas. Buenos Aires: Siglo XXI.
Cirlot, Juan-Eduardo (1996). El espíritu abstracto. Barcelona: Labor.
Romero, José Luis (1984). Latinoamérica: las ciudades y las ideas. Buenos Aires: Siglo XXI.
Article Sidebar
Published
Feb 4, 2011
Article Details
How to Cite
Issue
Section
Art review
Supporting Agencies
Author Biography
Tulio Restrepo Echeverri, Universidad EAFIT, Universidad de Antioquia
Diseñador Gráfico, UPB y especialista en Estudios Urbanos, Universidad EAFIT. Docente, Departamento de Humanidades, Universidad EAFIT y Facultad de Artes Visuales, Universidad de Antioquia.Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
You are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material for any purpose, even commercially.
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
-
Attribution — You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Avisos:
- No tiene que cumplir con la licencia para elementos del material de dominio público o cuando su uso esté permitido por una excepción o limitación aplicable .
- No se dan garantías. Es posible que la licencia no le otorgue todos los permisos necesarios para el uso previsto. Por ejemplo, otros derechos como la publicidad, la privacidad o los derechos morales pueden limitar la forma en que utiliza el material.